jueves, 9 de febrero de 2012

SETMANA BLANCA A ANDORRA

El diumenge a les 12 vam sortir de Castelldefels i vam anar a Andorra a esquiar. Quan vam arribar tothom estava al·lucinant perquè estava ple de neu. El primer dia d'esquí no m'ho vaig passar gaire bé.

Dilluns a la tarde vam anar a Caldea i va ser molt divertit. Dimarts, a pistes, em van canviar de grup i m'ho vaig passar molt millor. Dimecres em vaig tirar per una blava i va ser molt divertit. Dijous em tirava de paral·lel per les pistes blaves i ja sabia saltar una mica. Divendres feia molt fred i nevava molt, ens vam tirar per la blava i ens vam morir de fred, llavors el professor va dir:
-Qui vulgui anar al bar que hi vagi i si hi ha algú que vulgui anar a la vermella que hi vagi.
Tots van anar al bar menys el David, el Lucas i jo que vam anar a la vermella i va ser el més divertit de tota la setmana.

Marc B.


Vam sortir de La Muntanyeta a les 12h. del diumenge i vam arribar a les 16:30h. a l'hotel d'Andorra. Després vam desfer les maletes i a les 20:30 vam anar a sopar. Per cert, el sopar i l'esmorzar estaven boníssims.

Al dia següent em vaig despertar a les 7 del matí. Estava una mica nerviosa, però quan em vaig posar els esquís i les botes per anar a esquiar, no ho estava gens. Després de dinar i esquiar en el temps lliure, vam anar a Caldea, era super "xulo".

Al dia següent no va passar res emocionant, el mateix va passar dimecres, però quan va arribar dijous, estava super contenta perquè anàvem al centre comercial. Jo vaig comprar moltes coses per a la meva família i em vaig gastar tots els diners. Quan vam arribar a l'hotel estava super cansada.

Al dia següent vam anar a esquiar i després de dinar vam pujar tots a l'autocar per tornar cap a Castelldefels. Vam arribar a la Muntanyeta a les  19:30h.

Alexandra