miércoles, 22 de febrero de 2012

POESIES DE CARNAVAL

La meva disfressa m'agrada molt
és la millor disfressa del món.
Jo aniré de "San Fermín",
de que déu anar el senyor Martí?

La Laura davant del toro correrà,
qui serà el toro que la perseguirà?
a l'ordinador res farem
ja que a Pamplona anirem!

El Carnestoltes ens aplaudirà
i després al lavabo anirà.
La Laura i jo saludarem
i molt bé ens ho passarem.

Aina


Al Carnaval un concurs farem
i quasi tots participarem.
Disfresses estranyes hi hauran
però a mi ningú em guanyarà.
Jo portaré una disfressa sorpresa
ningú la sap però jo sé que no és una sola peça.

Us dono una pista, és d'una pel·lícla de por
també fa una mica de pudor
perquè també és caçador.
Després farem molts jocs divertits
i tots jugarem feliç.
Els nens caramels de sabor guanyaran
després els canviaran i els menjaran
A casa anirem
i després dormirem.

Liberto


El Carnestoltes
amb molta alegria
amb moltes disfresses portarà
i els nens contents es posaran.
Al final el cremarem
però encara queda temps.

Del que vulguem ens podrem disfressar
perquè el Carnestoltes ja ha arribat.
De Batman, Catwomes o Spiderman,
el carnaval és genial.

El Carnaval és genial
el Carnestoltes ens manarà
i si no, una cançó hauràs de cantar.
Les regles hauràs de fer
si vols fer-ho bé.

Alex


La meva disfressa
no té cap forma d'"S",
té molta més forma d'una peça
i no us creieu el que pesa.

Hi haurà un concurs de disfresses
i tots vindran amb les seves tonterietes.
Hi haurà un guanyador
que es passejarà per tot Sant Pedor.

El David ha sigut guanyador molts anys
i algú li arrevatarà tots aquests guanys.
Jo no sé de què em disfressaré
perquè podré disfressar-me del que voldré.

Adrián