miércoles, 23 de noviembre de 2011

LA NOTÍCIA QUE VOLDRIA PER NADAL

Jo aquest Nadal voldria que els meus pares estiguessin bé i que no agafin cap malaltia i ningú de la meva família, i els meus amics tampoc. I que tots els nens, i tots els pares i mares tinguessin al menys un regal per Nadal. Jo no vull cap regal, però si em porten un, estaré molt content. El que vull principalment és que hi hagi menjar per tothom.
Si em porten un regal els Reis Mags, vull un iPod de la marca Apple perquè m'agrada escoltar música, xatejar pel messenger i moltes coses més.
Tot el que m'agrada hi és a dins, i puc portar-lo on vulgui, a casa dels meus avis, de vacances, de càmping, al cole i a molts llocs més. Ah, i quan anem en cotxe a viatges de moltes hores, per a que pugui estar amb ell.
Hi ha molta gent que conec que el té però el vull perquè m'agrada.

David


Aquest Nadal voldria que ens toqués la loteria, que fa molta falta, que les lluites de gossos, galls... s'acabessin per sempre perquè la majoria moren en l'acte, i si no moren a la lluita els peguen per castigar-los per perdre i després els abandonen.
També voldria que nevés, ja que seria molt bonic, i que ens portessin quasi tot el que demano. Ah, i que no s'utilitzin més cotxes de benzina, perquè contaminen molt. Si continuem així, el món acabarà explotant. Que s'utilitzin cotxes elèctrics, però el problema és que són molt cars i estem en crisi i encara els han de perfeccionar una mica més.
Tenint en compte això, us desitjo un molt bon Nadal!!

Marina N.


Aquest Nadal ha vingut la Shakira a casa meva, no sé ni com ni perquè, però ha vingut. A l'entrar per la porta vaig notar una veu estranya i vaig anar a veure qui era; i em vaig trobar amb el meu ídol amb la gata als braços.
Gairebé em dóna un "patatús". Vaig fer un crit que fins i tot els veïns del barri es van adonar. Em va encantar.

Aina