lunes, 11 de junio de 2012

EXCURSIÓ AL GARRAF

Quan vam arribar al Parc Natural del Garraf, l'Aida va arribar molt marejada però no va vomitar. Quan vam començar a caminar anàvem per ciment, però després ja ens vam desviar del camí i vam començar a caminar per la muntanya. Quan pujàvem vam veure un margalló i el senyor, que es deia Albert, ens va dir que hi havien molt pocs margallós a Catalunya.

Després vam començar a pujar i pujar i just abans d'arribar a l'avenc del Garraf, que és el més gran de Catalunya, vam veure cases de rat-penats.

Després vam anar amb parelles a veure l'avenc i jo quan em vaig avocar, que em va tocar amb la Mia, em vaig espantar bastant perquè estava molt fons.

El Parc del Garraf fa 12.371 hectàrees i ocupa 9 municipis, que són: Avinyonet del Penedès, Begues, Castelldefels, Gavà, Olonesa de Bonavallés, Olivella, Sant Pere de Ribes, Sitges i Vilanova i la Geltrú.

Joan