viernes, 13 de enero de 2012

ANÈCDOTES DE NADAL

EL DIA QUE S'ACABA L'ANY

La nit del 31 de desembre, a la nit, van donar les campanades i, com cada any, estàvem els mateixos. Però aquest any també estava la meva cosina que era nova i tenia 1 any i totes les àvies, mares, filles... Volíem veure Telecinco perquè sortia la Isabel Pantoja i no sé qui més, i vam haver de posar aquesta cadena.

La meva cosina d'un any, volia menjar-se el raïm i la meva tieta li va enganyar donant-li trossets petits de papilla, però la meva cosina no volia. Vam provar amb més coses i al final li vam donar trossets de raïm i es va posar a riure.

Alex


Aquest Nadal l'he celebrat amb els meus avis, els meus pares, el meu germà, els meus tiets i els meus cosins. Vam menjar sopa de galets. Ens ho vam passar molt bé.

Pel Pare Noel només vaig demanar dues coses, que eren una bossa per anar a ballet i una serp màgica, que és  una cosa per fer figures. El Caga Tió em va cagar un llibre, El diari de Greg 3, i llaminadures.

Pels Reis Mags vaig demanar poquetes coses, perquè no volia tantes i em van portar uns cascos, uns auriculars, un joc del Sing star, el Just dance 3, unes bambes, una suadora, un rellotge i una llanterna.

Vaig sortir a la cavalcada dels Reis.

Helena


LO QUE HE HECHO ESTAS NAVIDADES

El día de las uvas, cenamos en casa de mi tía. Vino toda mi familia menos mi otra tía que estaba en Marina d'Or. Dice que estaba lleno de viejos. A la hora de las uvas yo me las pelé y les saqué la pepita, me las comí todas y también mi hermano. Mi prima de siete años no quería uvas, así que se metió 3 cerezas de las gordas en la boca, casi se ahoga.

En casa de mi tía también hicimos el Caga Tió. Me cagó: un videojuego para la PSP, un skate de dedos y una BMX también de dedos.

Guillen G.


UN DIA DE VIATGES

El dia 26 de desembre vaig anar a Múrcia quatre dies, però el dia 26 no compta perquè vaig arribar a les onze de la nit i vam tornar a Castelldefels el dia 31 de desembre perquè no volíem passar allà el cap d'any perquè no havien vingut els nostres amics.

Quan vam arribar a Castelldefels a les 18:30 vam haver de sortir molt ràpid perquè havíem quedat a casa dels meus cosins, que viuen a Horta, per passar el cap d'any amb ells i amb els meus altres cosins i amics.

Quan van acabar les campanades, encara anava pel setè raïm. Després vam cantar i ballar ja que a la tele posaven música.

Alexandra